هتل سالی تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1806/tub/Hotel_Sali_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سالی تفلیس (Hotel Sali) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از باغ موشتایدی تفلیس ۲.۴و از خیابان پکینی تفلیس ۲.۵کیلومتر فاصله دارد .

هتل سالی تفلیس امکاناتی پایه در حد یک سه ستاره بسیار معمولی در اختیارتان قرار می‌دهد. با این حال بخش پذیرش هتل سالی تفلیس به صورت 24 ساعته در دسترس است تا به هر چیزی که به آن نیاز دارید سریعا پاسخ داده و آن را برآورده کند.

در این هتل سه ستاره به اینترنت وای فای به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. در تمامی اتاق‌ها یک تلویزیون قرار گرفته و دارای یک سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای خود است. از طریق تلویزیون قرار گرفته داخل هر اتاق هتل سالی تفلیس به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی خواهید داشت. سایر ویژگی‌های اتاق‌ها وجود یک حمام داخل هر یک، تور دبی   مجهز به تجهیزات آرایشی بهداشتی کافی، است. به همین دلیل با وجود اقامت در یک سه ستاره، اقامتتان طی تور گرجستان بی‌دغدغه خواهد بود.

دسترسی از هتل سالی تفلیس به تور باکو  دیگر نقاط شهر

تا اولین ایستگاه مترو یعنی ایستگاه ایسانی چند قدم بیشتر فاصله ندارید. به این ترتیب رفت و آمد به دیگر نقاط شهر نیز راحت خواهد بود. تعدادی از مکان‌های دیدنی و مهم شهر در نزدیکی محل اقامت شما قرار گرفته‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به کلیسای متخی، قلعه ناریکالا و کاخ ریاست جمهوری اشاره کرد. فاصله تا میدان آزادی تفلیس، تئاتر روستاولی، تئاتر باله و اپرای تفلیس نیز کمتر از 4 کیلومتر است. برای رفتن به باغ وحش تفلیس یا میدان   تور تایلند    قهرمانان از هتل سالی تفلیس باید حدود 6 کیلومتر طی کنید.

 

 

               


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1814/tub/Redline_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس

هتل ردلاین تفلیس (Redline Hotel) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید کارواسلا ۱.۵و از درای بریج تفلیس ۱.۶کیلومتر فاصله دارد .

هتل ردلاین تفلیس تا تئاتر روستاولی حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. وجود تراس و بار در این هتل به جذابیت آن برای مسافران می‌افزاید. مجاورت با کنسرت هال تفلیس را باید جزو دیگر ویژگی‌های هتل ردلاین تفلیس دانست.

در سرتاسر هتل ردلاین تفلیس امکان دسترسی به شبکه وای فای به صورت رایگان وجود دارد، در نتیجه قادر خواهید بود به صورت همیشگی حین اقامت خود به اینترنت متصل بمانید. هر اتاق علاوه بر داشتن سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای خود، دارای یک تلویزیون تخت با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای است. از ذکر وجود یخچال به تور مالزی   همراه بار کوچک در هر اتاق هتل ردلاین تفلیس نباید غافل شد. هر حمام مجهز به یک خشک‌کن موی منحصربه‌فرد است.

منوی صبحانه باز است و به مسافر اجازه داده می‌شود از بین تعداد زیادی از گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کند. آشپزهای رستوران داخل هتل ردلاین تور استانبول   تفلیس در پخت غذاهای مربوط به کشورهای اروپایی تخصص دارند. می‌توان از خود هتل دوچره کرایه کرد و به شکلی متفاوت به گشت و گذار در شهر پرداخت! با این حال، منطقه‌ای که هتل ردلاین در آن قرار گرفته است بیشتر به محلی ایده‌‌‌آل به منظور پیادهروی مشهور است. بخش اطلاعات به صورت 24 ساعته در دسترس است، به همین دلیل همیشه می‌توانید طی تور تفلیس تور تفلیس        خود از آن‌ها درخواست راهنمایی کنید.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis

 

               

[img]https://bisungasht.com/items/items/26/tub/Hotel_Astoria_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از میدان آزادی تفلیس ۱.۴و از قلعه ناریکالا تفلیس ۲.۰کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره آستوریا تفلیس در مرکز شهر، 200 متر از ایستگاه Funicularواقع شده است. از امکانات اصلی هتل آستوریا می توان به 146 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، شاتل فرودگاه، استخر سرپوشیده، رستوران و سالن بار، تراس، مرکز تناسب اندام، مرکز کنفرانس گسترده، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، باغ، خدمات ATM بانکداری(کارتخوان)، صبحانه بوفه ای، باغ، امکانات خشکشویی، سالن کنفرانس گسترده، رایگان فای و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

در تمامی اتاق های آستوریا سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون تختخواب، حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان ، بالکن، کتری   تور تایلند    برقی وجود دارد.

جاده تفلیس در فاصله 700متری، ایستگاه قطار تور باکو  تفلیس 10کیلومتری و فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله 19کیلومتری Astoria Tbilisi می باشد.

مسافران تور تفلیس تور دبی   علاقمند به پیاده روی می توانند از هتل تا گالری تفلیس 7دقیقه، موزه ملی گرجستان8، کلیسای کاشتی9، گالری ملی گرجستان9، میدان آزادی تفلیس11، سالن تفلیس11، تئاتر ملی روستاولی12، موزه هنر گرجستان12، تئاتر اپرا و باله تفلیس13 وMtatsminda Pantheon 13 دقیقه پیاده روی نمایند.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1817/tub/English_Home_Hotel_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید تفلیس سنترال ۱.۶و از باغ موشتایدی تفلیس ۱.۷کیلومتر فاصله دارد .

هتل انگلیش هوم تفلیس در منطقه چوگورتی قرار دارد. از اینجا به مکان‌های دیدنی و تفریحی متعددی دسترسی نزدیک دارید، به همین دلیل اقامت در هتل انگلیش هوم تفلیس صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد را در پی خواهد داشت.

از هتل انگلیش هوم تا باغ وحش تفلیس مسافتی 2.5 کیلومتر وجود دارد. فاصله تا تئاتر روستاولی نیز به همین میزان است. برای رسیدن به اپرای تفلیس و تئاتر باله نیز باید همین میزان مسافت طی کنید. داخل این هتل چهار ستاره یک دستگاه خودپرداز (ATM) برای سهولت مهمانان در نظر گرفته شده است. وجود یک پارک آبی کوچک در دل هتلی واقع در مرکز شهر، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل انگلیش هوم تفلیس محسوب می‌شود. بخش پذیرش، که به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد، سرویس‌های اتاق و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه را به دستور شما برایتان فراهم می‌کند. گفتنی است در هتل انگلیش هوم تفلیس دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم است.

امکانات اتاق‌های هتل انگلیش هوم تفلیس

هر اتاق هتل انگلیش هوم تفلیس دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود است. در هر کدام، یک تلویزیون مسطح با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام دارای تجهیزات کافی و یک میز مطالعه نباید غافل شد. در برخی اتاق‌ها، قسمتی به عنوان لم‌کده ایجاد شده است! گفتنی تور تفلیس        است هر اتاق این هتل دارای یک کمد است.

هر روز صبح، صبحانه‌ای آمریکایی به مهمانان ارائه می‌شود تا طی چند روز اقامت خود در این هتل طی تور گرجستان صبحانه‌ای متفاوت تناول کنند! بعد از خوردن صبحانه می‌توان به راحتی به گستره‌ای از مکان‌های دیدنی و بخش‌های مهم شهر تور مالزی   دسترسی داشت. به عنوان نمونه باید به میدان آزادی اشاره کرد که از هتل انگلیش هوم تفلیس حدود 3.2 کیلومتر فاصله دارد. سالن کنسرت بزرگ تفلیس حدودا 1.7 کیلومتر آن‌طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. خوشبختانه فاصله تا فرودگاه چندان زیاد نیست و برای رفت و برگشت به آن، ملزم به صرف زمان زیاد و پرداخت هزینه‌ای بالا نخواهید شد. به عنوان دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل باید به میدان قهرمانان (1.3 کیلومتر)، کاخ ریاست جمهوری (2 کیلومتر) و کلیسای جامع تور استانبول   متخی (2.5 کیلومتر) اشاره کرد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل وایت پالاس تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/921/tub/White_Palace_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل وایت پالاس تفلیس (White Palace) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از دریاچه لیسی تفلیس ۵.۲و از خیابان پکینی تفلیس ۸.۵کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره وایت پالاس که در شهر تفلیس کشور گرجستان واقع شده است، دارای امکاناتی از قبیل  11 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، رستوران و بار، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، رایگان فای، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم، ترانسفر فرودگاه، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، تراس، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، صبحانه رایگان، باغ و سرویس خشکشویی می باشد.

در تمامی اتاق های هتل وایت پالاس سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، میز کار، کمد لباس، حمام خصوصی با سشوار، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد. در برخی از اتاق ها تراس نیز در دسترس است.

در هتل قصر سفید هر روزه صبحانه قاره ای یا بوفه ای با غذا های گرم و سرد به مهمانان هتل ارائه می گردد. مسافران تور تفلیس تور دبی   می توانند برای نهار و شام از غذاهای دلپذیر رستوران هتل لذت ببرند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی تور باکو  به وایت پالاس، فرودگاه تفلیس با 28کیلومتر فاصله می باشد.

از هتل کاخ سفید تفلیس تا استادیوم Michheil Meskhi 6.4کیلومتر،  کلیسایSameba 7.1،  قصر تفلیس7.7،  میدان قهرمانان 8.1، موزه قایقرانی آزاد8.3، باغ   تور تایلند    وحش تفلیس9، دانشگاه ایالتی تفلیس9.3، دریاچه لاک پشت 9.3کیلومتر، کنسرت تفلیس9.8، آکادمی ملی علوم گرجستان10.3 و میدان آزادی تفلیس 11.7کیلومتر فاصله وجود دارد.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل هالیدی این تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/919/tub/Holiday_Inn_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل هالیدی این تفلیس (Holiday Inn Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از خیابان پکینی تفلیس ۰.۴و از باغ موشتایدی تفلیس ۲.۵کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره هالیدی این، تفلیس  در کنار پارک ورزشی و  500 متری سیرک تفلیس واقع شده است.از امکانات اصلی هتل تعطیلات، می توان به 270 اتاق غیر سیگاری، کازینو، رستوران، یک استخر بیرونی، سالن بدنسازی بزرگ، بار با منظره کوهستانی، مرکز کنفرانس تجاری 24 ساعته، شاتل فرودگاه، تراس، صبحانه در دسترس، اتاق های ماساژ درمانی، میز پذیرش 24 ساعته، ایستگاه کامپیوتر، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق های Holiday Inn دارای سیستم تهویه مطبوع، کف چوبی،وسایل خانه داری روزانه در سوئیتها، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، دمپایی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، قهوه ساز و یک لپ تاپ امن می باشند.

درتمامی اتاق ها پنجره های از کف تا سقف وجود دارد که با پرده های زیبا تزئین شده اند. برخی از این پنجره ها ویو کوهستان را به نمایش میگذارند.

علاوه بر سرو بوفه صبحانه کاملا رایگان، در رستوران Adjara غذاهای بین المللی نیز عرضه می گردد. همچنین در نوار بیسکویت انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

علاقمندان با یک رانندگی 10 دقیقه ای تور مالزی   می توانند به کوه های سرسبز منطقه قفقاز بروند.

ایستگاه متروی پلی تکنیک در کنار خیابان تعطیلات تفلیس تور تفلیس        است که راه ارتباطی مسافران تور تفلیس به اقسا نقاط تفلیس را فراهم میسازد.

مسافران تور تفلیس علاقمند به پیاده روی تور استانبول   میتوانند از هتل تا قصر تفلیس 2دقیقه، میدان قهرمانان10، پل ملکه تامار14، کنسرت تفلیس22، دانشگاه ایالتی تفلیس24، آکادمی علوم گرجستان29، میدان انقلاب رز30، بوریس پیکادزه دینامو آرنا30 و کلیسای Sameba 34دقیقه پیاده روی نمایند.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل ال ام کلاب تفلیس

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/39/tub/L.M_Club_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل ال ام کلاب تفلیس (L.M Club Hotel) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید کارواسلا ۱.۳و از درای بریج تفلیس ۱.۵کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره ال ام کلاب در فاصله 100 متری از میدان مارجیانشینوی شهر تفلیس قرار دارد.

این هتل دارای زمین بازی تنیس با تجهیزات ، تهویه هوای مطبوع و وای فای رایگان می باشد.

میهمانان در رستوران این می توانند از غذاهای اروپایی لذت ببرند.

همه اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی و کمد لباس می باشد.

در این هتل روزانه صبحانه بوفه سرو می شود.

در هتل ام ال کلاب میهمانان می توانند از امکاناتی نظیر سونا ، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده استفاده کنند.

میز پذیرش 24 ساعته برای تور استانبول   راهنمای میهمانان در دسترس می باشد.

سالن اپرا و تئاتر در فاصله 1.7 کیلومتری تور تفلیس        و پارک Dedaena در فاصله 1.3 کیلومتری این هتل قرار دارد.

فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله 19 کیلومتری تور مالزی   هتل ال ام کلاب واقع شده است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل بیلتمور تفلیس

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/33/tub/The_Biltmore_Hotel_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]


هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi) یک هتل پنج ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از میدان آزادی تفلیس ۱.۱و از بازار درای بریج مارکت تفلیس ۱.۶کیلومتر فاصله دارد .

هتل پنج ستاره بیلتمور دارای سونا و مرکز تناسب اندام بوده و در شهر تفلیس در فاصله 300 متری تا تئاتر اپرا و باله این شهر قرار دارد.

میهمانان این هتل می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران هتل صرف کنند و همچنین از خدماتی همچون جای پارک رایگان استفاده کنند.

هر اتاق در این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و دارای یک تلویزیون LCD با کانالهای ماهواره ای نی باشد.

برخی از اتاق ها دارای محلی برای استراحت بوده و شما می توانید در حین نگاه کردن به چشم انداز شهر یا رودخانه از یک لیوان چای لذت ببرید.

اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی با تمام لوازم بهداشتی و   تور تایلند    آرایشی مورد نیاز می باشد.

یک میز پذیرش 24 ساعته پاسخگوی میهمانان می باشد.

میدان آزادی 1 کیلومتر و فرودگاه تور باکو  بین المللی تفلیس 18 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

هتل بیلتمور انتخاب خوبی برای مسافران تور دبی   علاقمند به غذاهای سنتی و پیاده روی در شهر می باشد.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل دولابوری تفلیس

 

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/38/tub/Dolabauri_Tbilisi_hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل دولابوری تفلیس (Dolabauri Tbilisi hotel) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از چاپخانه زیرزمینی استالین 
۱.۳و از کلیسای جامع تثلیث تفلیس ۲.۳کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره تاپ دولابوری در مرکز شهر تفلیس و در فاصله 2 دقیقه ای تا رودخانه کورا واقع شده است.

میدان آزادی در فاصله 5 کیلومتری و کلیسای ترینیتی در فاصله 2.3 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

در این هتل اینترنت رایگان بی سیم درتمام نقاط هتل در دسترس میهمانان قرار دارد.

اتاق های این هتل دارای دکوری کلاسیک بوده و با رنگ های گرم تزیین شده است.

اتاق ها در این هتل دارای تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشد.

در رستوران این هتل انواع غذاهای گرجی   تور تایلند    و اروپایی سرو می شود.

فاصله ایستگاه تور باکو  متروی Aragveli‏ تا این هتل 5 دقیقه می باشد.

فرودگاه بین المللی تفلیس در 14 کیلومتری تور دبی   این هتل قرار دارد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

هتل آستریون پالاس

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/10/tub/Asterion_Palace_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل آستریون پالاس (Asterion Palace) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از حمام های گوگردی تفلیس ۲.۹و از مجسمه واختانگ گرگاسالی ۳.۰کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره  آستریون پالاس تفلیس  فقط در یک پیاده روی چند دقیقه ای از پارک کلندادزه تفلیس واقع شده است. ایستگاه مرکزی اتوبوس تفلیس 5 دقیقه پیاده روی از asterion است.

از محبوب ترین امکانات آستریون پالاس می توان به اتاق و سوئیت های غیر سیگاری، رستوران، بار، میز پذیرش 24 ساعته، چهار سالن کنفرانس، رایگان فای، پارکینگ و صبحانه رایگان، خدمات روزانه اتاق، مرکز تناسب اندام، بیلیارد و تنیس روی میز اشاره کرد.

تمام اتاق های هتل قصر آستریون در سبک کلاسیک تزئین شده اند؛ که در آنها سیستم تهویه مطبوع، تخت و مبل راحت، تور استانبول   مینیبار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

هر روزه در رستوران آستریون پالاس بوفه صبحانه کاملا رایگان به مهمانان هتل ارائه میگردد. همچنین این رستوران برای نهار و شام با منویی از غذاهای اروپایی و گرجی میزبان مسافران تور تفلیس        تور تفلیس می باشد. چندین گزینه ناهارخوری دیگر نیز در یک پیاده روی کوتاه از هتل موجود است.

از کاخ آستریون تا ایستگاه قطار مرکزی تفلیس 9کیلومتر و تا تور مالزی   فرودگاه تفلیس 17کیلومتر فاصله می باشد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398

تعداد صفحات : 34 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...33 34 صفحه بعد