معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1814/tub/Redline_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس

هتل ردلاین تفلیس (Redline Hotel) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید کارواسلا ۱.۵و از درای بریج تفلیس ۱.۶کیلومتر فاصله دارد .

هتل ردلاین تفلیس تا تئاتر روستاولی حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. وجود تراس و بار در این هتل به جذابیت آن برای مسافران می‌افزاید. مجاورت با کنسرت هال تفلیس را باید جزو دیگر ویژگی‌های هتل ردلاین تفلیس دانست.

در سرتاسر هتل ردلاین تفلیس امکان دسترسی به شبکه وای فای به صورت رایگان وجود دارد، در نتیجه قادر خواهید بود به صورت همیشگی حین اقامت خود به اینترنت متصل بمانید. هر اتاق علاوه بر داشتن سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای خود، دارای یک تلویزیون تخت با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای است. از ذکر وجود یخچال به تور مالزی   همراه بار کوچک در هر اتاق هتل ردلاین تفلیس نباید غافل شد. هر حمام مجهز به یک خشک‌کن موی منحصربه‌فرد است.

منوی صبحانه باز است و به مسافر اجازه داده می‌شود از بین تعداد زیادی از گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کند. آشپزهای رستوران داخل هتل ردلاین تور استانبول   تفلیس در پخت غذاهای مربوط به کشورهای اروپایی تخصص دارند. می‌توان از خود هتل دوچره کرایه کرد و به شکلی متفاوت به گشت و گذار در شهر پرداخت! با این حال، منطقه‌ای که هتل ردلاین در آن قرار گرفته است بیشتر به محلی ایده‌‌‌آل به منظور پیادهروی مشهور است. بخش اطلاعات به صورت 24 ساعته در دسترس است، به همین دلیل همیشه می‌توانید طی تور تفلیس تور تفلیس        خود از آن‌ها درخواست راهنمایی کنید.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398