پارک مشرف دبی

 

پارک مشرف : یکی از مناطق تفریحی و گردشگری دبی ، پارک مشرف نام دارد و عده بسیاری در هنگام سفر به دبی ، بازدید از این پارک را در بارنامه های خود جای می دهند . پارک مشرف که در شهر دبی واقع شده است ، دارای مساحتی بیش از 124 هکتار است و بزرگترین پارک دبی محسوب می شود . پارک مشرف در سال 1980 میلادی ، در جاده الخوانیج و در فاصله 9 کیلومتری فرودگاه دبی احداث شده است و با اینکه کمی با شهر فاصله دارد ، اما به دلیل امکانات فراوانی که دارد ، عده بسیاری از مسافرین و گردشگران این منطقه را برای تفریح بر می گزینند . ویژگی های پارک مشرف یکی از امکاناتی که پارک مشرف در اختیار گردشگران قرار داده است ، اجازه ورود به پارک با اتومبیل در ازای دریافت مبلغ 10 دهم است که برای عده بسیاری یک نکته مثبت محسوب می شود . همچنین در پارک مشرف خانه های مینیاتوری زیبایی ساخته شده است که هریک مربوط به یکی از ملل دنیا است و برای بازدید کنندگان بسیار جذاب است . بعلاوه در پارک مشرف یک ترن وجود دارد که بازدیدکنندگان را دور تا دور پارک می گرداند . لازم به ذکر است که این ترن بعد از ظهرها کار خود را شروع می کند . برای سواری با این ترن می توانید وقت خود را به گونه ای تنظیم کنید که صبح تا عصر را در سایر بخش های پارک بگذرانید و بعد از ظهر نیز سوار ترن اطراف این پارک وسیع را تماشا نمایید . در پارک مشرف گونه های متفاوتی از درختان مانند کُنار، کور ، کِرت ، سَمر ، گز ، سَلَم و فرت کاشته شده که فضای سبز زیبایی را برای پارک مشرف دبی به ارمغان آورده است . امکانات دیگری نظیر اسب سواری و شتر سواری نیز در پارک مشرف فراهم شده است . یکی دیگر از برنامه های سفر به دبی که بسیاری از آن لذت می برند ، شنا و آب تنی است . پارک مشرف دارای یک استخر است که استفاده از آن برای بانوان و آقایان مجاز می باشد . یک زمین بازی نیز برای سرگرمی بیشتر کودکان در این پارک بنا شده است . ساعات بازدید از پارک مشرف و ورودیه هر بخش همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب امکان بازدید از پارک المشرف مهیا است . مبالغ ورودیه برای برای بخش های مختلف این پارک گوناگون است .

دبی ، اقامت در دبی ، تور ارزان دبی ، تور دبی ، تور لحظه آخری دبی، تور باکو ، تور زمینی باکو ، سفر دبی ، سفر باکو ، ویزا دبی ، باکو ، سفر به دبی، سفر به باکو ، تور ارزان باکو، تور لحظه آخری باکو، تور آذربایجان ، تور زمینی آذربایجان ، ویزا آذربایجان ،پارک مشرف دبی

. مبلغ اصلی ورود به این پارک 3 درهم است . در صورتی که اتومبیل به همراه دارید 10 درهم باید برای ورود اتومبیل بپردازید . ورودیه استخر 10 درهم برای بزرگسالان و 5 درهم برای کودکان می باشد . ورودیه ترن 2 درهم است . البته در نظر داشته باشید که مبالغ نوشته شده ممکن است با گذر زمان قدری تغییر کرده باشند . چنانچه برنامه ریزی کرده اید تا در سفر دبی از پارک مشرف دیدن فرمایید ، در نظر داشته باشید که دوچرخه سواری و اسکیت سواری در این پارک ممنوع است . اوقات خوشی را برای شما در پارک مشرف دبی آرزومندیم.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398