هتل رتاج رویال استانبول

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/2161/tub/Retaj_Royale_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل رتاج رویال استانبول یکی از لاکچری‌ترین مکان‌هایی است که طی تور استانبول خود می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. البته فراموش نکنید از هتل رتاج رویال استانبول تا میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر فاصله تقریبا زیادی وجود دارد.

اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبول بسیار شیک تزیین شده‌اند. یک استخر سرپوشیده به همراه یک حمام استانبولی برای مجموعه در نظر گرفته شده است. برای دور نماندن از برنامه ورزشی خود طی تور استانبول می‌توانید از مرکز تناسب اندام هتل رتاج رویال استفاده کنید. موارد نام برده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره بسیار لوکس به شمار می‌روند.

اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبول

همانطور که گفتیم، اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون مدرنی بوده و هر کدام به یک تلویزیون ال ای دی مجهز شده است. از طریق این تلویزیون‌ می‌توان به تماشای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای نشست. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه‌ای برای خود بوده و چای‌ساز و قهوه‌ساز درونشان وجود دارند. داخل حمام با استفاده از سنگ مرمر پوشانده شده است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان امکان‌پذیر است تا بتوانید عکس‌های لاکچری خود را حین اقامتتان، به راحتی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنید!

در رستوران اختصاصی هتل رتاج رویال استانبول با نام زمزم، گستره‌ای از انواع غذاها اعم از ترکیه‌ای و محلی به همراه غذاهای بین المللی، سرو می‌شوند. یک اسنک بار برای هتل در نظر گرفته شده تا بتوان بین وعده‌های غذایی اصلی، برای خوردن غذاهای سبک به همراه نوشیدنی‌های غیر الکلی به آن مراجعه کرد. وجود این اسنک بار به همراه رستورانی شیک به صورت اختصاصی برای هتل رتاج رویال استانبول سبب می‌شود مهمانان برای خورد و خوراک، اجباری به خروج از محل اقامت خود نداشته باشند.

در مرکز آب درمانی   تور مالزی  هتل رتاج رویال استانبول خدمات ماساژ ارائه می‌شوند. می‌توانید برای آب درمانی از مربیان این مرکز کمک بگیرید. در اینجا اتاق‌هایی با طراحی خاص برای ریلکس کردن یا دریافت خدمات زیبایی ایجاد شده‌اند. آن‌ها جزو منحصربه‌فردترین خدمات هتل رتاج رویال به شمار می‌روند، به طوری که در کمتر هتل پنج ستاره‌ای در استانبول به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل رتاج رویال استانبول

به وسیله پرداخت تور تفلیس  هزینه می‌توانید از سرویس این هتل برای رفت و برگشت به مکان‌های دیدنی استفاده کنید. در صورت عدم تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، متاسفانه به احتمال زیاد مجبور به این کار خواهید شد، چرا که فاصله قابل توجهی تا اغلب مکان‌های دیدنی استانبول وجود دارد. پیش از همه باید به مسافت 14 کیلومتری تا میدان تکسیم اشاره کنیم. در نتیجه دسترسی راحتی به مرکز شهر و قلب سیستم حمل و نقل عمومی آن ندارید. فاصله  تور استانبول تا مسجد سلیمانیه 12 کیلومتر است. در صورت تمایل به خرید کردن از بازار ادویه استانبول باید مسافتی 13 کیلومتری را بپیمایید. فاصله تا ستون کنستانتین نیز همین میزان است. برج گالاتا، باسیلیکا سیسترن و مسجد ایا صوفیه نیز حدودا 13 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل رتاج رویال استانبول واقع شده‌اند.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398