هتل پوینت بارباروس استانبول

 

               

 [img]https://bisungasht.com[/img]

هتل پوینت بارباروس استانبول دارای دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر است. همانطور که از یک پنج ستاره در استانبول انتظار می‌رود، هتل پوینت باربرس امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

از رستوران اختصاصی هتل پوینت بارباروس استانبول واقع در طبقه هجدهم ساختمان آن و همچنین برخی اتاق‌ها، چشم‌اندازی به تنگه بسفر وجود دارد. این تنگه از مرکز ورزشی هتل نیز به خوبی قابل رویت است. در حالت عادی رزرو اتاقی با چشم‌انداز به تنگه بسفر در هتل پوینت بارباروس مشخص نیست، به همین دلیل در صورت تمایل به اقامت در چنین اتاقی باید موضوع را با بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان چنان اتاقی برایتان رزرو کند.

هتل پوینت بارباروس استانبول را بیشتر بشناسید

هتل پوینت بارباروس استانبول دارای یک مرکز آب درمانی و همچنین مرکز تناسب اندام مجهز به پیشرفته‌ترین وسایل بدنسازی است. در مرکز آب درمانی یک سونا و حمام ترکی وجود دارد. می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر مملو از مکان‌های دیدنی و تفریحی استانبول، در اینجا خستگی را از تن خود بیرون کنید.

اتاق‌های هتل پوینت بارباروس به جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات و گجت‌ها مجهز شده‌اند تا اقامتی به یادماندنی برای مهمانان تور استانبول فراهم شود. به عنوان امکانات پایه اتاق‌های این هتل باید به وجود یک تلویزیون ال سی دی، دسترسی به شبکه وای فای برای اتصال بدون سیم به اینترنت و وجود هاب به منظور برقراری اتصال بین تلویزیون، پخش‌کننده سی دی و لپ تاپ اشاره کرد. از وجود امکاناتی ویژه در اتاق‌های هتل پوینت بارباروس استانبول برای افرادی که با مقاصد تجاری و کاری به این شهر سفر کرده‌اند نباید غافل شد.

در مرکز ورزشی هتل پوینت بارباروس که دارای چشم‌اندازی زیبا به تنگه بسفر است، یک استخر سرپوشیده وجود داشته و خدمات سولاریوم ارائه می‌شود. می‌توان از خدمات ماساژ این قسمت نیز استفاده کرد. در مرکز تناسب اندام مخصوص این هتل، امکان اتصال یک آیپد به لوازم مختلف فراهم شده است. این موضوع از به‌روز و پیشرفته بودن باشگاه بدنسازی هتل پوینت بارباروس خبر می‌دهد. یکی دیگر از بخش‌های منحصربه‌فرد این هتل مرکز تفریحات دیجیتال آن به شمار می‌رود. این مرکز بازی برای کودکان بزرگ (The Game for Big Kids) نام داشته و به صورت رایگان، خدماتی را به مهمانان هتل ارائه می‌کند.

همانطور که از یک پنج ستاره انتظار دارید، هتل پوینت باربرس دارای رستورانی اختصاصی است. همانطور که گفتیم، از این رستوران که در طبقه هجدهم قرار گرفته است، چشم‌اندازی باورنکردنی به تنگه زیبای بسفر وجود دارد. در تمام روز و بین وعده‌های غذایی اصلی، می‌توانید در اینجا نوشیدنی سرو کنید. البته این تنها رستوران هتل پوینت بارباروس استانبول نیست. یک رستوران در لابی و رستورانی دیگر مخصوص  تور تایلند      پخت غذاهای ایتالیایی نیز در نظر گرفته شده است.

امکانات فراوان هتل پوینت بارباروس استانبول ممکن است شما را در محل اقامت خود میخکوب کند،‌ به همین دلیل باید خیلی محتاط باشید! تور استانبول بدون گردش در شهر و تماشای مکان‌های دیدنی - تاریخی آن هیچ فایده‌ای ندارد. مرکز خرید زورلو در چند قدمی شما قرار دارد،‌ به همین دلیل برای خرید کردن دردسر نخواهید داشت. فاصله تا مرکز هنرهایی اجرایی زورلو نیز بسیار کم است. تا ایستگاه متروی سیلی حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارید. بعد از رفتن به این ایستگاه قادر خواهد بود به سادگی به سرتاسر شهر وسیع   تور باکو استانبول بروید.

با در نظر گرفتن مساحت 5 هزار متر مربعی شهر استانبول، فاصله حدود 4 کیلومتری هتل پوینت بارباروس تا میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر و همچنین قلب سیستم حمل و نقل عمومی آن، کاملا قابل قبول محسوب می‌شود. تعدادیتور دبی از مکان‌های دیدنی مهم استانبول نیز فاصله بسیار کمی تا محل اقامت شما دارند. به عنوان نمونه باید به کاخ دلمه باغچه و برج ساعت دلمه باغچه اشاره کرد. فاصله تا برج مایدن و برج گالاتا نیز چندان زیاد نیست.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398