هتل ملیتا استانبول

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1861/tub/Hotel_Melita_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل ملیتا استانبول از ایستگاه متروی آکسارای فقط 250 متر فاصله دارد. در نتیجه مسافران می‌توانند خود را خیلی راحت به این ایستگاه رسانده و از آنجا به راحتی به دیگر قسمت‌های شهر بسیار وسیع استانبول بروند.

بخش اطلاعات هتل ملیتا استانبول به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران تور استانبول است. اتاق‌های این هتل سه ستاره در برابر نفوذ صدا مقاوم بوده و هر یک دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود است. دسترسی به اینترنت با استفاده از شبکه وای فای ارائه شده توسط هتل به صورت رایگان فراهم خواهد شد. هر اتاق دارای یک تلویزیون مسطح جداگانه است. می‌توان از طریق آن به تماشای کانال‌های ماهواره‌ای نشست. سیستم گرمایشی اتاق‌ها بسیار قوی عمل کرده و برای هر اتاق هتل ملیتا استانبول یک مینی بار در نظر گرفته شده است. در هر حمام یک خشک‌کن مو پیدا می‌کنید.

دیگر ویژگی‌های هتل ملیتا استانبول

هر روز صبح را با انتخاب صبحانه‌ای از منوی متنوع هتل ملیتا استانبول آغاز خواهید کرد. این هتل فاقد رستوران است، اما اطراف آن رستوران‌های بسیار متنوعی وجود دارد. از هتل ملیتا استانبول تا منطقه تاریخی سلطان احمد حدود 2.5 کیلومتر فاصله است. فاصله این هتل تا مکان‌های دیدنی بسیار مهم دیگری همچون کاخ توپکاپی،مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی و باسیلیکا سیسترن کمتر از 3 کیلومتر است. در نتیجه هتل ملیتا استانبول از نظر سطح دسترسی به مهم‌ترین مکان‌های دیدنی شهر در وضعیت خوبی قرار دارد. فاصله تا میدان تکسیم به عنوان قلب شهر 4 کیلومتر است. بعد از رساندن خود به آنجا، به مرکز شبکه حمل و نقل عمومی استانبول دسترسی پیدا کرده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن، به راحت‌ترین و ارزان‌ترین تور تفلیس  شکل به دیگر قسمت‌های شهر بروید.

اقامت در این هتل به مسافرانی که علاقه زیادی به گشت و گذار در شهر و دیدنی مکان‌های تاریخی دیدنی استانبول دارند پیشنهاد می‌شود. هتل ملیتا استانبول از نظر دسترسی به مرکز شهر یعنی میدان تکسیم و خیابان استقلال در بهترین   تور استانبول وضعیت ممکن قرار ندارد، اما تور مالزی  فاصله 4 کیلومتری هتل تا این میدان، با در نظر گرفتن مساحت بسیار بسیار زیاد استانبول و پراکندگی هتل‌های آن، همچنان کاملا قابل قبول و ایده‌آل است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398