مرکز خرید پارک بلوار باکو

[img]https://bisungasht.com/items/items/96/tub/Park_Bulvar_mall_1_bisungasht_560.jpg[/img]

مرکز خرید پارک بلوار یکی از جذاب ترین مکان ها در باکو است که می‌توانید برای خرید کردن و گذران وقت به آن مراجعه کنید. مرکز خرید پارک بلوار در واقع یک مجتمع تجاری (مال) چند طبقه است که در مرکز شهر باکو و بلوار باکو واقع شده است.

مجتمع تجاری پارک بلوار از ایستگاه متروی ساحل باکو پنج دقیقه فاصله دارد. در ساخت مجتمع از ترکیبی از سبک معماری غرب و شرق الهام گرفته شده است، به همین دلیل جذابیت‌ های ظاهری زیادی دارد. مرکز خرید پارک بلوار دارای شش طبقه بوده و از این تعداد دو طبقه زیر زمین قرار گرفته است. مساحت آن روی هم رفته 17 هزار متر مربع بوده و پارکینگ آن ظرفیت 550 اتومبیل را دارد.

مرکز خرید پارک بلوار مرکزی بسیار بزرگ است

این مجتمع بزرگ بر روی زمینی به مساحت 7500 متر مربع و با هزینه 41 میلیون دلار ساخته شده است. در مرکز خرید پارک بلوار باکو 99 فروشگاه وجود دارد که ابعاد آن‌ها از 50 متر مربع تا 370 متر مربع متغیر است. البته علاوه بر آن‌ها، یک سوپر مارکت بسیار عظیم با مساحت هزار و دویست متر مربع نیز وجود دارد.

 

در کنار این موارد درون آن شاهد 6 سالن تئاتر و سینمای سه بعدی هستیم.  وجود محل هایی برای بازی کودکان، محلی برای گرفتن عکس، رستوران های وی آی پی دارای دید به دریای خزر، فود کورت های متعدد و موارد دیگر نیز در این مرکز خرید وجود دارند. .... . . تور دبی ، تور باکو ،  تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیسسفر به باکودر طبقه اول و دوم فروشگاه ها و کافه های لوکسی دیده می‌شود. در این مال رستوران هایی مختلفی غذاهای ترکیه‌ای، روسی، ایتالیایی، چینی، مکزیکی و مخصوصا آذربایجانی ارائه می‌کنند. راه اندازی این مرکز خرید نزدیک به 700 موقعیت شغلی ایجاد کرده است.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398