پارک آپ لند باکو

[img]https://bisungasht.com/items/items/113/tub/Upland_park_1_bisungasht_560.jpg[/img]

پارک آپ لند باکو به خاطر شناخته شدن به عنوان مرتفع ترین نقطه در باکو همه ساله پذیرای گردشگران زیادی است. با رفتن به پارک آپ لند باکو در یک منطقه با دید پانورامیک قرار می‌گیرید، به همین دلیل باکو و دیگر مناطق اطراف آن را در مشت خود خواهید داشت.

صعود به نوک پارک آپ لند باکو

برای رفتن به مرتفع ترین نقطه در مرتفع ترین منطقه باکو، اگر به ورزش علاقه‌مند باشید می‌توانید از پله استفاده کنید، در غیر این صورت برای استفاده از ترن تعبیه شده نیز هیچ منعی وجود ندارد. به محض رسیدن به نوک آن، کافی است به منظره زیر پای خود نگاه کنید و به اوج آرامش برسید. خطر ساحلی دریای خزر از بالای پارک آپ لند باکو به خوبی مشخص بوده و کل شهر در دستان شما جای دارد.

در اطراف پارک برج های تقریبا بلندی قرار داشته و آن را به نحوی احاطه کرده‌اند. به همین دلیل رفتن به پارک آپ لند باکو به عاشقان عکاسی که به دنبال سوژه هایی ناب می‌گردند نیز شدیدا توصیه می‌شود..... . . تور دبی ، تور باکو ،  تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیسسفر به باکو باکو، شهری پوشیده از معماری های باستانی و معماری های نوین و امروزی است. اگر جزو افراد طبیعت گرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم در صورت سفر به باکو رفتن به پارک آپ لند را نیز بعد از دیدن این معماری ها از دست ندهید.

 

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398