هتل نووتل زیتین بورنو استانبول

 

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/2158/tub/Novotel_Istanbul_Zeytinburnu_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل نووتل زیتین بورنو استانبول بین مرکز شهر و فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. از اینجا فاصله تا مرکز شهر کمی کمتر از 10 کیلومتر است، به همین دلیل از هتل نووتل زیتین بورنو استانبول به میدان تکسیم دسترسی راحتی ندارید.

اتاق‌های هتل نووتل زیتین بورنو استانبول به شکلی امروزی طراحی شده و تمامی انتظارات ما از یک چهار ستاره را برآورده می‌کنند. در اینجا شاهد وجود تعدادی اتاق جلسه، رستوران و لابی هستیم. وجود یک رستوران در هتل نووتل زیتین بورنو نشان می‌دهد طی تور استانبول خود برای سرو وعده‌عای غذایی اصلی بعد از صبحانه، احتیاجی به خروج از محل اقامت خود نخواهید داشت. به عنوان سایر ویژگی‌های مهم این هتل برای مسافران باید به وجود یک لابی و امکان دسترسی به اینترنت به صورت وای فای در سرتاسر مجموعه اشاره کرد.

ویژگی اتاق‌های هتل نووتل زیتین بورنو استانبول

اتاق‌های هتل نام برده ابعاد بزرگی داشته و سبک دکوراسیون آن‌ها معاصر است. از تمامی آن‌ها چشم‌اندازی به دریای مرمره خواهید داشت. به عنوان امکانات مهم هر اتاق باید به وجود یک تلویزیون ال سی دی و بخشی ویژه و دارای ابعاد بزرگ مخصوص انجام کار اشاره کرد. به این ترتیب، اگرچه برای تفریح و گشت و گذار و دور کردن خستگی به تور استانبول‌ آمده‌اید، اما همچنان از برنامه‌های کاری خود عقب نخواهید ماند. وجود چای‌ساز و قهوه‌ساز به همراه یک مینی بار در هر اتاق هتل نووتل زیتین بورنو استانبول حائز اهمیت است. سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است، مگر این که در زمان رزرو یک اتاق مخصوص افراد سیگاری درخواست کنید.

یک حمام بخار، سونا و مرکز تناسب اندام جمع و جور در هتل نووتل زیتین بورنو استانبول وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید در ابتدای صبح برنامه‌ ورزشی خود را با استفاده از وسایل بدنسازی موجود دنبال کرده و سپس به گشت و گذار در شهر بپردازید. در انتهای شهر، در استخر سرباز یا سرپوشیده هتل خستگی را از تن خود بیرون خواهید کرد. همانطور که می‌بینید، نووتل زیتین بورنو استانبول یکی از هتل‌هایی است که تور دبی انت ظارات ما از یک چهار ستاره را به شدت بالا می‌برد.

هر روز صبح، صبحانه همراه با آبمیوه‌ای طبیعی و گوارا سرو می‌شود. در رستوران هتل، علاوه بر غذاهای ترکیه‌ای، انواع غذاهای بین‌المللی نیز طبخ خواهند شد. بین وعده‌های غذایی می‌توانید برای سرو نوشیدنی به بار اختصاصی این هتل مراجعه کنید. گفتنی است در برخی از روزهای هفته، در رستوران هتل نووتل زیتین بورنو شاهد اجرای موسیقی زنده هستیم.

یکی از ویژگی‌های این هتل، ارائه سرویس شاتل برای رفت و آمد به ایستگاه مرمره و مرکز خرید مرمره است. به این ترتیب می‌توانید خیلی سریع خود را به اولین ایستگاه مترو رسانده و از آن جا به تمامی نقاط شهر دسترسی راحت، ارزان و  تور تایلند   سریع داشته باشید. همانطور که در تعریف ویژگی‌های اتاق‌های این هتل متوجه شدید، از آن‌ها چشم‌اندازی به دریای مرمره وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد هتل نووتل زیتین بورنو در مجاورت این دریا قرار گرفته است.

فاصله تا مرکز شهر یعنی میدان تکسیم، برج مایدن و خیابان استقلال حدود 10 کیلومتر است. برای رفتن به برج گالاتا، مسجد ایا صوفیه، باسیلیکا سیسترن، بازار ادویه، ستون کنستانتین و مسجد سلیمانیه، مسافت کاهش پیدا کرده و به حدود 7 الی 8 کیلومتر می‌رسد. با در تور باکو نظر گرفتن مسافت 5 هزار کیلومتر مربعی استانبول که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین شهرهای دنیا کرده است، از فاصله کمتر از 10 کیلومتر یا کمی بیشتر تا مرکز شهر و دیگر مکان‌های دیدنی از هتل نووتل زیتین بورنو می‌توان به راحتی چشم‌پوشی کرد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» هتل سالی تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس »» شنبه 25 آبان 1398
» هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilis »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbi »» جمعه 24 آبان 1398
» هتل وایت پالاس تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل هالیدی این تفلیس »» چهارشنبه 22 آبان 1398
» هتل ال ام کلاب تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل بیلتمور تفلیس »» یکشنبه 19 آبان 1398
» هتل دولابوری تفلیس »» پنجشنبه 16 آبان 1398
» هتل آستریون پالاس »» پنجشنبه 16 آبان 1398